You're amazing just the way you are


bilder från we<3it
Tisdag idag då och redan 3 april! Dagens planer är att packa och fara ut på en långpromenad,får se om kameran kommer med men jag tror nog det för det är soligt väder :D  Haha oj,lät som kameran skulle vara en människa och ha ben som inte vet om den vill komma med eller inte men menade inte riktigt så ;) (känn den "dåliga" humorn)
Sen så skall jag göra en hel del tidsinställda inlägg för 5-8 april ,alltså denna vecka torsdag - söndag för jag kommer int ha tillgänglighet att blogga då, då det inte går att blogga på min telefon så därför fixar jag det såhär :D

Önskar en bra tisdag åt er alla!

Kommentarer
Postat av: eeelin -This is how i roll'

Älskar bilderna från we<3it! :)

2012-04-03 @ 12:00:19
URL: http://imyourfather.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!