Bortrest fortfarande :)

Som ni säkert förstår är jag bortrest så blir inte så mycket uppdatering som det skulle bli om jag vore hemma...Hoppas ni inte slutar läsa min blogg för det för snart är jag back in track igen men tar lite solsemester härimellan och sen när jag är hemma så skall ni få en massa fina sommarbilder från Egypten! :)
Men jag har nog gjort en del tidinställda inlägg, vissa har kommit upp redan och vissa är på väg, minns bara inte längre vilka dagar jag gjort det för XD Just nu så är det snöyrväder här i Larsmo,har snöat nästan intill hela dagen, det skulle kunna få bli vår nu och int vinter! Int ens 3 veckor kvar så är vi in på maj,men det känns som november med tanke på snön...tur så far jag och säger hej till sommaren på måndag morgon! :D
Idag har jag spelat kort,läst lite i boken "Elden", chattat och varit i duschen.. har inte gjort så mycket annat så vi avslutar med en bild här !

En gång i tiden hade man kort och hår och jag saknar vår hund Citzy <3 När man kommer hem efter utomlandsresan kommer man bli välkomnad med en massa pussar av honom ;)


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

hoppas du får en bra kväll!:)

2012-04-14 @ 21:42:48
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Vendela

sv.hihi aah!

söt hund! vad heter hon/han?

2012-04-15 @ 09:17:08
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/
Postat av: iiiden

söta:D

2012-04-15 @ 11:39:45
URL: http://iiiden.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!