Snart åker vi till flygfältet!!

Snart bär det av mot flygfältet! Jag och Anso skall ta oss till flygfältet med tåg, alltså först sitta i lite över 4 timmar på tåget och sen flygbuss och halvsova där för vårt flyg startar 7:15 och vi måste vara där 5:15 ! Tidigt I know men med bra sällskap som jag har så går det ju perfekt! :D
Jag har gjort lite tidsinställda inlägg medan jag är borta 2 veckor men vi kommer nog ha möjlighet till gratis internet på hotellet men jag hoppas att ni förstår att vi mest kommer vara ute så blir kanske inte så mycket bloggning men varje kväll före vi går och sover så skall jag försöka slänga in ett inlägg vad vi har gjort och hur vi har haft det, men den 30 april så blir det som vanlig bloggning igen! :D

Iallafall och jag önskar er bra dagar domhär senaste 14 dagarna och i fortsättningen också! Livet har up and downs men försök iallafall se det positiva! " Look on the brightside of life".

Men nu måste jag rusa, hejps! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!