Träffen.

Ja, hur gick familjeträffen jag var på? 
Vaknade typ kl 11:15 av att pappa skrek på att jag skulle klä på mig... så tog bara det första bästa jag hittade i garderoben och outfitbilden ser ni här nedan och sedan åt jag en banan och så var det bara att borsta håret snabbt och sedan ta på sig skorna och hoppa i bilen till mötet!
Det gick helt okej... råkade babbla på lite väl mittiallt och lät helt konstig och var helt uppivarv så det var väl pga det. Men sen lugnade jag nog ner mig och då gick det bättre. Skall ännu gå i ca 2 veckor i handarbetsalen  (det är typ min rehabilitering) men skönt att man får välja själv vad man vill göra iallafall! (: Sen är det familjeträff igen den 23 augusti kl 11 och efter mötet blir jag i stan för då är det MARKNAD här i Ekenäs!! Skall vara med min fantastiska fina vän Mirjam som kommer ända från Åbo för att vara med mig på marknaden och hela helgen då det är marknad. Alltså om två veckor! Kanske också vara med min kompis Amanda K då, åtminståne på torsdagen skall jag vara med henne och sedan hela helgen umgås med Mirjam :D
Mer om det sen när dagen närmar sig/dagen kommer!


Nu käkar jag gräddglass och läser bloggar, sedan skall jag nog börja ha filmmaraton här för mig själv ;)
Denna glass käkar jag just nu, mums! För er som inte kan finska så står det "trädgårdsbär", det innehåller svarta vinbär, blåbär&hallon :)

Kommentarer
Postat av: beccis

äntligen är det fredag! ska du hitta på nåt kul?

hoppas du får en bra helg :)

2011-09-09 @ 18:36:55
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nu är är veckans blogg tävlingen avslutad så kika in på min blogg och kolla om det blev du som vann! Om inte så kommer det snart fler tävlingar så håll utkik!:D kram

2011-09-09 @ 20:34:27
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!