This is a start at something new.

Vaknade kl 8 och åt 2 bananar och sedan for jag ut för att vänta på bussen som kom nästan genast när jag kom till busshållplatsen. Perfekt tajmat! :D

Mellan 9-10&12-13 så gjorde jag klart mitt smyckeskrin. På måndagen så får jag ta hem den och sätta i lådorna i smyckeskrinet smink, nagellack och sånt (: Imorgon är det ingen aktivitetsenhetsdag för mig för imorgon skall jag nämligen på ett möte ca 11:45 och sen far jag efter min nya systemkamera Canon EOS 550D från posten så då skall det fotas&filmas! :D
Så jag har får vaka längre i kväll/sova längre, skönt! ^^

Idag har jag haft deep talk med två "proffesionella", väldigt skönt verkligen att få prata ut sina bekymmer och få stöd, tips m.m! (:

Tänkte kanske ta och fota lite nya bilder på mig idag, ha int gjort det nu på ett bra tag då man blev ju sydd i läppen men i fredags blev jag av med stygnen, skönt :D Och nu har såret läkt bra :)
Nu skall jag gå igenom bilderna på datorn och radera bort allt onödigt som bara är och skräpar i datorn och så blir det mer utrymme för annat som nya bilder, filmer m.m. Trots att jag har 640GB +4GB minne på datorn så är nog inte ont om minne här inte! + en yttre hårdisk som är 1tera :D (1000GB)

Vad skall ni hitta på denna torsdag?

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!