Sovmorgon - tidsinställt

När ni läser detta så antingen ligger jag och sover eller har vaknat&käkat frukost! Kör med ett tidsinställt så inte bloggen är så tom på morgonen!
Skönt med sovmorgon så behöv man inte tänka på när man skall vakna eller få bråttom till någon träff. Har ingen aning vad jag skall göra idag.
Men iallafall så skall/borde jag fota bilder på mig själv, har knappt nå nya alls! Insåg igår att mitt hår har växt en hel del och utväxten syns inte ens. Det ser nu ut bara som jag skulle fått blonda slingor fast jag har inte färgat håret! Nämligen är det så att jag tänker sluta/har slutat med att färga håret och istället få min naturliga hårfärg (vilket jag inte vet vad är i dagens läge för när jag var liten var jag blond men nu har färgen mörknats med tiden)  för det ödslar bara pengar + sliter på håret så därför har jag beslutit mig för naturlig hårfärg :)



Kommentarer
Postat av: erica - 16 år och driver smilingerica.blogg.se

Svar: Lemböte lägergård ligger naturskönt vid stranden av Bolviken i Knutsbodaby Lemland. Avståndet till Mariehamn är ca 13 km. Lägergården består av huvudbyggnad, två internat, kyrka och strandbastu. Det är ålands församlinghem som äger det och det är då ett ställe för storasyskon från stan. Om man konfirmerar sig ska man gå där på vintern en helg, eller på sommaren 1 vecka. Det går också att hyra av skolor, eller något. :) Själv cyklade jag dit i 5an, med hela strandnäs åk. 5. Från Stan, ca. 13 km! Sov där över natten, gjorde lekar under dagen och sen hem följande morgon på samma sätt. Och i 7an var jag dit igen, cyklade med hela 7an från shs. Och gjorde lekar, sov över på natten och hem följande morgon. Det var tungt att cykla, haha!



2011-09-11 @ 10:49:06
URL: http://smilingerica.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!