sovit intill dagen!



Vaknade nångång vid 15 av att pappa kom in i mitt rum och frågade om jag sover ännu...
Men skall säga er som är sant att jag fick inte sömn förrän närmare 7 på morgonen! Mådde så dåligt...  då bara en hel del tankar snurrade..  Min vänstra hand är fortfarande domnad fast den var det redan när jag vaknade o.O

Har inte alls stigit upp ur sängen idag förutom när jag åt frukost men annars har jag inga krafter för att vara uppe och det är mysigt att vara under täcket som värmer ;D

Nu blir det att vila en stund för mina ögon hålls seriöst inte uppe,  redigerar i veckan bilderna från igår å fredag för orkar inte alls idag just nu med det/ingen inspiration så blir att kolla någon film istället! =)
Igår såg jag btw på filmen 

EDIT: Tydlige nsteg jag upp ändå ur sängen :D

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

svar: de va inte mitt knä de va min armbåge och jag fick en spricka i den:(

2011-09-25 @ 20:59:05
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

svar: trodde att du hade sett en annan bild:P så jo de va mitt knä och hade sprungit in i hörnet på sängstommen:P

2011-09-25 @ 21:00:51
URL: http://domkallarmighannes.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!