Slingor i håret.

Hittills har spelat på the sims 3 i några timmar och sedan sett på tv i några timmar och nyss så lade jag slingor i håret. Får se om det blir till nåt x) Hittade hårfärg här hemma och tänkte att det måst ju bli till användning nångång så idag beslöt jag mig för att när jag inte har nåt annat vettigt och göra och när jag e sjuk kan jag int göra så mycket så färgade håret :D

Vilken färg&resultat får ni se senare idag för det får bli en överraskning till er :D
Nu skall jag vänta i ca 20 minuter och sedan hoppa i duschen och tvätta håret och så får vi hoppas att färgen togs fast på håret ^^


Vi hörs senare! 

Vad har ni haft för er denna lördag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för dit fina inlägg. Min lördag har varit suvären, har shoppat och ätit gott. Ha ett bra fortsatt veckoslut! :)

2011-09-17 @ 15:49:37

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!