Ny systemkamera :D

Äntligen fick jag min efterlängtade systemkamera (: Den är verkligen MYCKET bättre än min förra :) För er som inte vet så hade jag en Sony DSLR a300 men nu har jag en Canon EOS 550D.
Fotade lite med den idag och övade inställningar och så... det är helt annat nu med inställningar och allt det, t.o.m zoomen går åt andra hållet än jag är van vid XD Men jag är lättlärd så det går nog finemang!
Var till elgiganten och köpa ett 16GB minneskort också till kameran så nu är jag bankrutt! Inte riktigt men nästan men får ju sjukdagpenning&utkomstöd varje månad så det är bra!

Här kommer lite bilder med min nya kamera; 

Här är lite nya bilder med min nya systemkamera, vad tycks? 

Nu skall jag sätta kamerans batteri&ladda sen gå och äta fisksoppa och när kameran är fulladdad så då skall det övas&fotas igen! :D Också testfilmas :)

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

´hej, visst du får jätte gärna följa mig :)

2011-09-09 @ 15:33:03
URL: http://guevacci.se
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv ; jag redigerar med 4 olika program (:

2011-09-09 @ 16:15:50
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!