Godförmiddag

Dagens outfit!(:
Har ni sovit gott? 
Det har iallafall jag, sov som en stock! Vaknade vid 9 för att få vaccin som sagt men nu skall jag nog ta en liten tupplur och sen blir det duschen och fixa mig och efter det FOTOGRAFERING! Sen bakning och efter det vänta på att Christoffer&Nilla kommer till oss på dagen och då blir det att umgås med dom ! 
Får se hur aktiv jag är i bloggen idag men kommer nog lägga upp lite inställda inlägg ananrs eller komma och blogga imellanåt då vi troligen ändå är bara  hemma (:

Vad skall ni göra denna lördag?

Kommentarer
Postat av: johanna

haha oj!... nej riktigt så är jag nog inte:$

däremot har jag inte mage till att äta upp 2 kg godis på en helg!;) haha, så då brukar påsen räcka några dagar in på veckan också;)

hur smakar ett års gammalt godis då?;)

jätte fin bild!:)

2011-09-10 @ 11:03:28
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!