Fredagskväll

Har bara chillat,chattat med vänner, fotat&haft det allmänt kul ikväll =)
Imorgon så kommer min äldsta bror Christoffer&hans flickvän Nilla hit till oss, skall bli kul :D Så då kommer det bli en hel del fotas så ni får förvänta er med massa bilder i helgen och bättre bilder än förr då jag har en mycket bättre systemkamera än vad jag hade innan :D
Jag kommer överasska Christoffer&Nilla med lite nybakat imorgon, vad jag bakar så får ni veta imorgon. En liten överraskning måst ni också få ha ;) 

Nu lite bilder som jag fotade ikväll;
I glassen hittade jag 2 hela svarta vinbär =D
Nu skall jag göra som min hund gör på ovanstående bild, SOVA!

Godnatt<3

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!