Chilldag!

Vad har gjort när jag varit hemma efter att jag vart till stan?

Typ ingenting vettigt. Eller ja..för stunden typ kändes de som jag gick i skola när jag hjälpte min söta släkting Lotta med en historia läxa ;) Det var ganska komiskt att jag sökte svar på nätet och då råkade hitta ett kapitel från en historiebok där det i slutet fanns uppgifter. Alltså 15 frågor man skulle svara på. Och det visade sig att det var EXAKT samma frågor som Lotta hade till läxa xD Vilket menar att det var precis samma historiebok som hon har bara att jag hittade det i pdf format bara att det var bara ett kapitel. Att så kan det också gå ^^
Sen redigerade jag några bilder åt henne också :)


Annars så kollade jag nyss klart filmen Waiting for forever när jag blev på hälft med den igår pga att klockan blev så mycket och jag måsta ju få tid för att sova också. En grymt fin film och man fällde nog några tårar också när man så den!
Men den är värd att ses! Rekommenderar den!
Jag fick lov av Lotta att lägga ut 2 bilder på henne som jag redigerade  så här kommer dom;
Har inte redigaret något större på dom men har tagit bort mörka ringar under ögonen, lagt till ljusstyrka på den undre och skärpa på ögonen på båda två :)

Visst  har hon fina ögon? :D

Kommentarer
Postat av: a'photography (y

svar inte så mycket, dusj? <3

2011-09-14 @ 20:06:20
URL: http://amandape.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!