Biverkningar

1 september idag då! Året har gått verkligen fort.. och augustimånaden kom och for som en blixt! o.O Men det positiva med hösten är att jag fyller 20 år :D
Usch, har börjat få biverkningar av vaccinet nu.. kroppstemperaturen har förväxlat mellan 32-35 grader och 38 grader och nu i 3 dagar i streck har jag svettats under natten fast jag sovit bara med ett tunt linne&trosor :o
Idag så hela dagen bara rann det ur armhålorna.. så när jag kom hem ca 14:40 så hälsade vår vovve Citzy på mig och sen for jag och tog en sval dusch för fick på dagen meddelande av Mandou att om vi sku fa på jumppa till sport10 och såklart tackar man ja! Vi har bestämt att vi ska fara fler ggr i veckan tillsammans och jag är ju för det mesta ledig och har möjlighet och det är jättekul med sällskap. Då far man ju mer än gärna istället för att fara ensam :)

Trots att jag har lite biverkningar men det skall inte hindra mig! Vi skall fa på fat burning mellan kl 18.30-19.30 (:
Sen före jag kommer hem där halv tie tiden (åker hem med pappa kl 21) skall jag fara till matbutiken och handla. Dom har "galna dagar" på k-supermarket så måst fa och handla dit mat hem och sånt :D

Men nu skall jag packa mina saker och chilla en stund och göra lite tidsinställda inlägg så blir det int så tomt i bloggen medan jag är borta! :)
Vad skall/har ni hittat på idag? (: 

Kram!

Kommentarer
Postat av: Danno- Foto & Vardag

sv; jo..? men du hadd skrivi smarket o ändra de när ja skrev?

2011-09-01 @ 20:07:46
URL: http://xdanno.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!