Ändringar på schemat

Det blev lite ändrade planer idag. Skulle ju egentligen baka men hann inte för efter att jag vart å duscha skulle jag fixa mig&sånt och klä på mig och så måsta jag städa. Eller jag bestämde själv att jag skall städa före gästerna kommer så det gjorde jag. Inte sådär att allt är på tipp topp men iallafall ganska bra städat! Skall imorgon eller här när jag får lust städa hyllor och sånt, sen är mitt rum i toppform igen :D

Just när jag blivit klar med städandet och skulle sätta på datorn så kom Nilla&Christoffer, men vi for nästan genast till min syster Josefina&hennes man för att hälsa på dem och deras urgulliga dotter Linnea! Dvs, jag e moster åt Linnea (:

Hon har vuxit nog en del sen dess jag såg henne senast och så söt är hon med! När vi kom dit glodde hon på oss med stora ögon&munnen uppe på våra ansikten och man måsta ju ta kort på henne, hon är bara för gullig (: Pratade lite gjorde hon också viftade på händerna (: Jättekul och få se hur hon utvecklas&växer. Dethär första året för babysar går alltid så fort! 
Linnea var lite grinig efter en stund då hon var vrålhungrig så hon fick mat och så försökte hon le lite också, trots att hon är bara lite på 2 månader gammal! <3
Skall gå igenom bilderna nu och sedan kommer det dyka upp lite bilder till bloggen ännu ikväll så håll utkik! (: 
Imorgon skall jag inte göra något speciellt, åtminståne ha sovmorgon för det behöver jag! :D

Godnatt säger jag redan här, vi hörs/ses imorgon :)

Kommentarer
Postat av: m3lind4

Fin blogg :)

Hoppas att du har haft en bra lördag?

2011-09-10 @ 22:42:24
URL: http://m3lind4.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!