Ändringar i dagens planer.

ph: by me Amanda Lundkvist
Blir ingen zumba för mig idag. Har haft ont i halsen sen dess jag vaknade. Drack nyss en kopp te och inte har halsontet försvunnit. Åt två halstabletter på morgonen en och på dagen den andre men inte har det hjälpt heller. Men jag tar det lungt idag för att imorgon skall jag till Helsingfors för att träffa Paula :D Det var längesen sist så det skall bli kul! Vi ska göra Cubus osäkert ;) Haha kanske inte riktigt men vi skall fara till Cubus för att ögonshoppa då varken jag eller hon har inte egentligen råd/skall köpa kläder men det slutar väl ändå att man kommer hem med nåt.

Men nu till dagen;
Idag var jag först till handarbetsalen och där började jag med att sticka en tubhalsduk. Som jag har sagt tidigare hade jag tänkt göra en poncho men jag ångrade mig och tänker istället göra en tubhalsduk. Och det är så IN i höst :D

Var också till fysion idag kl 12 och då fick jag ligga på en avslapplingstol (den ger massage). Det var skönt att få bara ligga där ett tag och koppla av :)
Hem kom jag för en stund sen och när jag kom hem gjorde jag genast chokladbollsmet. Tänkte nästan äta upp all deg för det var så gott men kunde ändå motstå och har i kylskåpet smeten att stelna. Är bara ca 20 minuter kvar och sedan blir det att rulla till bollar och sedan äta. 
Får se hur det går med att få ner dem när man har ont i halsen men onödigt att fara och köpa halstabletter hem när det ändå inte hjälpte imorse&på dagen...
Vad skall ni göra idag? (:

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!