Waiting for a reason



Förlåt för att jag inte hann blogga idag morse men vaknade kl 8 och det var genast att klä på sig&sminka sig och sedan iväg till hvc.
Suttit 5 timmar på hälsovårdscentralen och handen har blivit röntgad men läkarna är faktiskt tröga här i Ekenäs! Först talar dom om gips i 10 veckor men såklart skall sabba allt och ringa till röntgenläkaren.. trots att jag& jour läkaren jag var hos märkte att det på röntgenbilden såg lite konstigt ut..

Så hem kom man utan resultat och får bara höra att det kan ta upp till 2-3 månader tills det blir bra igen. Har lindat handen&tummen i bandage nu. Nästa gång tar jag nog med nån kompis, kanske man borda ha livvakter? ;)

Sedan var det att äta middag&sen hem.

Intressant dag man haft, eller? NOT! Kom hem för snart två timmar sen och är slut så det blir chilldag idag också känner jag på mig :)

Hoppas ni haft bättre/mer innehållsrik dag än mig!

Kommentarer
Postat av: beccis

hoppas veckan har börjat bra? :)

2011-10-03 @ 19:01:23
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!