Good day all long.

en bild fotad av mig i helgen :)

Var ganska trevlig busstur hem från stan idag. Intressanta&roliga diskussioner man hade med 3 typer + jag :D En berättade om att hans födelsedag är om ca en vecka och då skämtade en annan att vi sku ta en halv buss full och komma till han på kalas och äta tårta ;) Bussen var full av skolungdomar och alla pratade på varandra men man stängde ut det och istället bara var lyhörd&deltog i vår 4-manna "grupp". 

Dagen har varit ganska innehållsrik idag annars;
Varit hos en yrkesvägledare i Karis och när jag kommit ut så jag min buss som väntade så blev att springa över vägen och till bussen, den kom i perfect time! , ätit lunch (as usual) , pratat med bekanta före jag for hem.

Kom hem vid tre tiden på dagen som vanligt och i torsdag så behöver jag hoppeligen inte fara till terapisalen/aktivitetsenheten mer men kommer få min tubhalsduk hem nog och fortsätta sticka på den hemma om jag int får den klart.

Den 16 oktober kommer jag att försvinna till Karleby till släkt och vara där hela veckan så har en ca 6 h tågresa att se framför mig så då kanske det är perfekt för stickning? ;) Och då mår nog min hand säkert MYCKET bättre så att jag kan sticka. Just nu är den på bättringsväg. Min tuppe är uppsvullen men känslan har börjat komma tillbaka :D

Oj, blev visst ganska långt inlägg men aplåder till er som orkade läsa :D

Kommentarer
Postat av: beccis

vad tycker du om min outfit idag?

http://rebeccaharkonen.blogg.se/2011/october/en-enorm-sang.html#comment

2011-10-04 @ 18:54:27
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Katie Rebekah

Vilken härlig höstbild!!! =)

2011-10-05 @ 09:51:59
URL: http://katierebekah.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!