Lazy day!


bild fotad av mig!



Har inte alls haft nå krafter att göra något idag! Har haft sömnbrist under veckan så idag fick jag äntligen sova ut! Igår råkade jag också somna med datorn bredvid mig. Att så kan det gå x) Vaknade sen ca 12:30 av att min storebror kommer in i mitt rum. Råkade sen somna om igen fast jag skulle stiga upp och vaknade en halv timme senare.
Sen spelade jag en stund lite spel på facebook och åt frukost och sen lite godis. For sen under täcket igen för jag frös och var helt slut så orkade knappt göra någonting.
Såg på en film som kom från tv som hette nå "Komissarien Lewis" och efter det en stund på X-factor USA.
Mätte efteråt tempen och den visa sig vara runt 37 och jag brukar ha normalt 35.
Sedan skulle jag äta mat men fanns inget hemma så for ut och gå till butiken med vår hund och köpa mat så nu skall jag äta och läsa bloggar :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv; åh tack snälla! Finfin blogg jag har klickat mig in på! Jag är bara 1,59:P Hur lång är du då?:) kramar

2011-10-29 @ 20:29:29
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!