It was not today..

Hade skrivit fel,menade att bloppisen skulle vara på onsdag och int tisdag, förlåt mitt misstag!
Men imorgon kväll kl 19 så kommer det att vara bloppis så passa på att fynda för billig peng då!
Idag har jag spelat på datorn, sjungit,lyssnat på musik, packat upp väskan ochstädat rummet men tog en liten paus för att blogga och för att äta mat.  Så har inte haft tid att blogga men skulle bara meddela den viktiga infon om bloppisen. Förlåt för er som väntade mycket på det ikväll men imorgon så JAG LOVAR!  :D

Skall fortsätta städa rummet nu och sen fota till bloppisen, hoppas ni haft en bra start på vecken hittils :)


UPDATE; Jag är borta imorgon (tisdag) så bloppisen blir på onsdag så kom då till bloggen och fynda för billigt! :)
Självklart så läs också gärna min blogg annars också :D




Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!