Internet på tåget!



Det är bra då VR har internet på tåget så nu under min över 6 timmars resa så blir det int tråkigt ;P Och då kan jag blogga fast har inte så jättemycket att blogga om nu just. Tror jag skriver mycket klarare om dagarna i Karleby i enskillt inlägg antingen på tåget eller när jag är hemma, får se :P

Har haft helt underbara dagar i Karleby annars! Var menat att jag skulle komma hem igår kväll med tåg men då vi alla hade kommit ihåg fel tid på tåget så blev vi typ försenade så vi böt biljett tills ett idag som startade 11:54 i Karleby.

Är hemma först halv sju eller efter nie på kvällen då pappa kommer efter mig nångång kl 18 från tågstation. Han jobbar och slutar först kl nie men han får nog fara därifrån för en stund för att komma efter mig :)

Före vi väntade på tåget igår så åt vi på Kina restaurang och efter det vandrade runtomkring i centrum och jag köpte lite kläder som är bra att ha på vintern :) En stickad tröja från ONL, tröja märket WESC med lite fleece tyg inuti, jeansleggins från pieces. Har nog köpt en hel del annat men jag fotar allt när jag kommer hem och lägger ut på bloggen!
Och så får vi int heller glömma att jag fyller om 5 dagar :D Måst nog börja småningom planera när jag skall ha födelsedagsfest!

Sen sålde jag också min kamera åt Lotta, först hade hon den på prövningstid medan jag var där så nu har jag den äntligen såld! 

Vill väldigt stort tacka familjen jag var hos som är mina släktingar, ni förgyllde mina dagar och gjorde dem minnesvärda. Nu har man igen fått minnen för livet som är alltid lika kul :D

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!