Härliga dagar

Om exakt 10 dagar är det min födelsedag och då fyller jag 20 år :D Nu sitter jag&Lotta och käkar pringles sour&crem onion chips med vitlöksdipp.
Får se vad vi hittar på idag, idag vaknade jag där vid 10-11 tiden men låg i sängen och funderade en stund före jag steg upp.
Igår så for vi till gina tricot och halpa halli och shoppa. I ginatricot köpte jag en beige poncho som går att ha på ca 4 olika vis. T.ex som poncho, halsduk , eller att ha den över sig och sätta bälte runt midjan osv. Sedan köpte jag också en långärmad tröja som är svart med ljusbeige ränder och den matchar väldigt bra med ponchon.

Igår kväll var vi också ut och gå med hundarna och samtidigt på en fotorunda. Vi fick fina bilder på solnedgången, kommer nog att ladda upp bilderna i bloggen ännu idag nångång. Tar ju sin tid att få upp dom men jag lovar att dom kommer idag! =D
Efter att vi kommit in så fotade vi lite teenage bilder framför spegeln, några av dem ser ni längst upp i detta inlägg.

Småningom skall vi fara ut och gå igen före det blir mat så bilderna från fotorundan kommer efter maten!

Hurdan har er helg varit? Min har iallafall varit jättebra :D




Kommentarer
Postat av: Tille - fotoblogg

Grattis i förskott!

2011-10-16 @ 16:01:40
URL: http://ttillen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!