En timme.



Sitter och chattar på msn och facebook! (: Och dricker energy dricka så har fullt med energi!

Nu ska ja kolla igenom filmer jag har på datorn och radera bort onödiga som bara tar onödigt utrymme i datorn. Imorgon så tänkte jag göra en sammanfattning av hela denna vecka som gått på bloggen, va säger ni om det?!?

Och så skulle jag säga att inom kort så kommer det att komma upp bloppis på min blogg, och allt går för BILLIGT! Bra va? Så passa på att fynda! Skriver mer om det imorgon så håll utkik.

Nu skall jag fortsätta att chatta med mina friends och gå igenom mina filmer jag har på datorn, sov gott och kom ihåg att byta klockan en timme bakåt om int ni gjort de redan! :)



Kommentarer
Postat av: Lynette Sund, LGKS

sv: okej :)



haha, låter nice! jag chillade, lyssnade på musik & satt vid datan bara :)

2011-10-30 @ 09:30:47
URL: http://lgks.blogg.se/
Postat av: Ebba

Svar: tack! , tyvär så har jag inte blogglovin :)

2011-10-30 @ 10:41:52
URL: http://eacs.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv; Tack så mycket!

Jo, du vill ha en transparant header om jag förtår det rätt. Det första du måste göra är at när du gör headern i det program du gör den i, så väljer du transparent bakgrund. Altså ingen bakgrund. ( om du inte vet vart, så säg gärna vilket program du använder så jag kan säga )

Sedan sparar du headern, fast inte i JPG-fil som vanliga bilder, utan i PNG. Då ska det funka sen.

DU sätter in headern som vanligt, fast precis efter det står "background:" så skriver du "transparent". Sedan förhandsgranska o fixa med storleken. Hoppas det funkar! Annars fråga mig gärna mer :)

2011-10-30 @ 12:39:32
URL: http://mylifeasemma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!