En tand fattigare.

IMORGON ÄR DEN STORA DAGEN DÅ JA FYLLER 20 ÅR :D
Förlåt för att jag inte bloggat på hela dagen men jag fick inte alls sömn på natten och det blev ingen film för orkade inte.. Och så kl 8 ringde jag till tandläkare för att beställa tid och gick samma dag kl 9:30. Det var inte visdomstanden utan tanden bredvid som värkte, tillsammans så beslöt vi för att ta bort den.

Hade inte sovit som sagt alls något under hela natten så när jag kom hem vid lite före elva tiden for jag nästan genast till sängs och sov lite.. vaknade sen av att min dyna var helt blodig!... 

Sen for jag i duschen så nu e man ren och fräsch! Efter det fotade jag,skickade iväg lite bilder till en vän, chattat på facebook, spelat och nu har jag nyss krypit under täcket och skall fara sova nu men skulle bara skriva detta inlägg före till er! :)


bild tagen av mig för ca en vecka sen! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!