Tidigt uppe?!!! + en ny bild

Vad gör jag riktigt uppe denhär tiden kan man fråga?!! God morgon på er alla iallafall! Hoppas ni sovit gott, sen när ni vaknar då ni ser detta så har ni lite morgonläsning ;)

Jag skall iallafall fortsätta sova en LITEN stund till för såhär tidigt kan jag ju inte vara uppe, klockan e ju bara 25 över åtta. (25 över sju svensk tid) så får nog sova en stund till.

Idag skall jag ringa lite viktiga samtal åtminståne och så. Önskar er en bra helg&lördag! 
Har bildbrist för tillfället så nu får ni stå ut med lite arkibilder och gamla bilder men så fort jag får tillfälle i akt skall jag fota lite så att man får nytt att publicera (:



Bläddrade ändå igenom dem senaste bilderna och hittade denna bild jag fotat som jag inte visat förr, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: kameralinsen

svar: lagt till dig du får gärna lägga till mig! :-))

2011-11-19 @ 10:06:55
URL: http://kameralinsen.webblogg.se/
Postat av: AliciaWilking

aww tack :)

2011-11-19 @ 10:47:16
URL: http://wilking.blogg.se/
Postat av: EmJo

vi har också något sånt där men jag vet inte ibland får man betala mycket och sen blir det billigare osv. fattar inte riktigt hehe.



och ja, jag behöver inte stanna ett år. jag får se :)

Har bytt blogg förresten, det var jag som bloggade på saveu.blogg.se förut. Om du vill göra ett bloglovin byte så hör av dig så ordnar vi det. Kram :)

2011-11-19 @ 12:23:23
URL: http://emjo.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!