FUNGERANDE NÄTVERK!

Idag så funkar nätverket igen så nu blir bloggningen som normalt igen :D
Och tack till Paula som kunde gästblogga så att inte bloggen skulle bli jättetom medan jag var borta. Det som jag har gjort medan nätet inte fungerat är att sett på MASSVIS med filmer, spelat sims 3, motionerat nästan varje dag och umgåtts med kompisar så har nog fått tiden att flyta på och så har jag ju 1€/mån nätverk på telefonen men då det inte funkar som sagt och blogga normalt med telefon så har jag mest istället varit aktiv på fb chatten på telefonen ;)

Bloppisen som ni hade väntat på kommer att komma på måndagen först då jag kommer att fara imorgon på ett evenemang som heter Kulturkarnevalen och kommer hem på söndag och jag vill vara närvarande i bloggen medan bloppisen är igång!
Kommer sen också att göra tidsinställda inlägg så att inte bloggen blir så tom under dom dagarna :)


Piggar upp en bild på mig från somras nu i vintermörkret! (:

Kommentarer
Postat av: Yuki Yoursic

du är så söt <3

2011-11-09 @ 22:59:45
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!