Tomorrow to my mom!

Imorgon skall jag åka iväg till mamma. Åker med bussen 14:50 in till stan och sen i Ekenäs busstation hämtar mamma mig och så iväg till Lillfors där mamma bor! :) Om int vi shoppar någå före det,får se! Har också för ett tag sen beställt glasögon till mig som borde komma imorgon. Hoppas på det så ser man nåt hos mamma också och i trafiken/se på längre håll och se text bättre. Och så är int allt så smått i ens värld längre då heller.
Kommer använda dom bara vid behov&i trafiken, har endå på gränsen men vill jag se bättre så då rekommenderas ju glasögon förståss! Kommer vara ovant i början men man vänjer sig!

Skall försöka hinna blogga så mycket jag hinner hos mamma. Vet inte ännu vad vi skall hitta på, har inte träffat henne på evigheter så.
På onsdagen skjutsar hon mig iallafall till Västra Nylands sjukhus där det skall utföras gastroskopi på mig och jag kommer vara hoppeligen nersövd pga min panikångest.

Kram.

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!