Today is a new day.

Vaknade 10:20 och morgonpigg som jag var steg jag genast upp och började leta efter kläder i garderoben för att välja kläder för denna dag att ha på. Men det ledde till att jag rev ner nästan alla kläder för att hitta det jag kände på för att ha idag på mig. Alla kläder hade varit instoppade huller om buller så därför hamnade jag göra så. Så fick jag underliga ryck och började städa hela klädskåpet och vek alla kläder fint in i garderoben så nu hittar man mycket lättare i sin klädgarderob.
Brukar ni också ha stökigt i er klädgarderob eller har ni oftast fint&prydligt?

Bild kommer i ett annat inlägg vad jag har på mig idag, det jag kan säga er är att det är somrigt! (: Nu måste jag fixa mig och sen skall jag med bussen in till stan för att beställa ett loppisbord så börjar min plånbok "växa"! :D
Ha en bra dag allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: kladdi

sv: hihih okejj , jag håller också på med en ny header men vet inte hur jag vill ha den så att det ska bli nice ;D men så länge ska jag ha den jag har nu , men jag vill inte ha vit bakrund och vet inte vilken färg elr om någon blid skulle passa , men kan inte du hjälpa mig fixa en bakrund ? :)

Här hos mig är det ganska bra men ändå inte ..

Men ha det bra så hörs vi ?:) <3

2011-05-12 @ 15:45:21
URL: http://kladdi.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!