Snö&hagel 1 maj!!



Oh shit,mittiallt när jag kommer hem från glasskiosken med min bror&vår hund så börjar det ösa ner fullt med snö&små hagelkorn! Liksom på 1 maj! What the crap!
Det var nog en av det konstigaste man sätt på länge. Jag har en titanskruv i mitt ena pekfinger så mina fingrar blev helt frusna, men skönt att komma hem och få värma sig! Fy tusan va det var kallt, seriöst! Men int så konstigt att det börjar snöa då men ändå, 1 maj, det är ju liksom snart sommar och det snöade!

Nu skall jag spela The Sims 3 för den som intresserar! Spelade igår mestadels av dagen då nätet inte funkade så bra och där hände att ena simsgubben dog och blev ett spöke och nu har jag återupplivat honom så att jag kan styra spöket ;)

Ha en fin 1 maj allihopa!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!