Allergi för äppelträd.

Fotade äppelträd idag och efter en stund började ögonen svida så sjutton som att jag skulle haft skräp i ögonen fast jag hade int och det började rinna "tårar", fick allergiskt anfall så det blev bara att fa in så snabbt som möjligt och skölja ansiktet och nu sitter jag här och tänker inte gå ut längre för denna dag.

Solade i ca 3 timmar och sen var ytterligare 30 min ute för fotografering som inte blev så mycket av pga allergiska anfallet.
Men nu har jag ont i halsen, lite svider i ögonen och lite täppt i näsan men nog skall det gå om så småningom.
Nu vet jag iallafall att jag inte tål äppelträd när dom blommar, inte utan allergimedicin iallafall!

Här är iaf några av bildresultaten:

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!