Möte -check/Kompisproblem

Kom just från ett möte i stan. Oj vad många människor det var! Vi var närmare 200 säkert.. jag var egentligen där för att jag skötte tekniken, ljudet&texten på väggen. Det gick helt bra. Har ju skött det förut så det är en vanesak för mig :)

På väg hem började jag få grym ångest och blev helt nere. Men det är nästan alltid så när jag e på väg hem. För då börjar allt elände. Jag har ingen utbildning och pga det har jag svårt för att få jobb. Så är det här i Finland i den lilla stad jag bor i. Rättare sagt en liten by vid namn Tenala. Jag är nästan 24/7 ensam och det tar på krafterna skall ni veta.
Tänker int börja gå destu mer in på ämnet men iallafall detta vill ja säga;
När jag e borta hemifrån så är det som allt annat "glöms" bort och jag kan fokusera på nuet,men när jag kommer hem då kommer allt det dåliga. Jag trivs inte alls hemma. Det är för att jag är ensam. Jag har frågat mina kompisar om jag kan va me dom men det ända man får till svar "får se,kanske, jag vet int" och sen kan någon annan person komma därimellan och fråga om det kan träffas och då fastställer dom en dag då det passar för dem båda. Men när det gäller mig så är det är ett osäkert svar jag får VARENDA gång. Hur kul är det? Int ett dugg.
Och att flytta hemifrån hjälper int, jag är ju då också ensam... Jag har vänner men di bor så jättelångt ifrån så jag träffar dem ytterst sällan.
Om int annat får man väl bara ta och skaffa nya vänner!
Nu skall jag spela The Sims 3 ett tag innan läggdags och så att jag får lite annat och tänka på.
Godnatt från mig!

Kommentarer
Postat av: SANTO - en blogg om en katt

Tack jag mår bra! Själv?



De håller på att göra om bloggsvar, och håller på att ändra på allting. Därför som det nog är så. Det är nog fixat snart. :)

2011-05-28 @ 22:23:09
URL: http://leydis.blogg.se/
Postat av: Mima

Nej fy va ful stil! De borde tänka lite på dig. Det är viktigt att DU har nån att vara med... Jag vet hur det känns :/ Ensamheten äter upp en liksom. Så det är extra viktigt att man deltar i olika evenemang/happenings så ofta man bara orkar och har lust. Take Care! :)

2011-05-28 @ 23:32:20
URL: http://mimafoto.blogg.se/
Postat av: ' eemmaaj ' Saveu ♥

Jag fick veta det i årskurs 8a men har haft det hela livet :o och ja, lägg till mig på bloglovin så säger du till när det är klart och jag lägger tll dig :) kram

2011-05-29 @ 13:41:07
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Fotograf Helene Söderström

Nu har jag valt ut veckans blogg. Titta om det blev du! Om inte, håll utkik efter nästa tillfälle att tävla om en länkning :D

kram!

2011-05-29 @ 14:31:10
URL: http://helenesoderstrom.blogg.se/
Postat av: EMMAS

sötis :)

sv: ja visst var dom coola

2011-05-29 @ 15:50:52
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!