Morsdag i Finland!

Idag är det då morsdag i Finland, ganska underligt att inte Sverige har samma dag morsdag men sånt e de!
Jag var ju då hos min mamma måndag-onsdag så jag firade morsdagen i förskott då det är rätt långt till henne från där jag bor.
Igår skadade jag foten efter jag varit och "lekt" i hoplop men det gick över sen, trodde jag för idag när jag steg upp och alltid när jag gick/går så är det som något som skulle rivas mera sönder inne i mitt lår, gör jättesjukt oberoende fast jag har den still eller inte och man vill ju bara hoppa på ett ben så idag innebär att sitta och chilla. Annors skulle jag nog fara ut och fota men jag bara orkar inte och måste också tänka på mitt stackars lår. Känns som jag skulle ha spricka i det och som lårbeten rivs sönder för varje steg jag tar. Och jag har skadat samma lårben förr så det är ju lite skörare än normalt.
Så nu får jag bara ta det lugnt men det e nog skönt det också! :) Iallafall till dagen, idag var jag till stan med lite bekanta och jag fick morsdagspresent fast jag int ens är en mamma! Haha, men det var nice! Fick godis och annat smått&gott :D
Vad har ni för er idag? (:

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!