Länk i skogen!

Kom in nyss från att varit på länk i skogen, så uppfriskande och svettig blev man men det är ju bara positivt! Hade bättre kondis än vad jag tänkte att jag skulle ha men det var ju bara bra :D När jag kom hit till Hannas så hade jag på mig klackskor och det var ju oplanerat med en länk och jag har storlek 39,5/40 på mina skor medan dom andra hade antingen mindre eller större fötter så vi sökte ett par passliga och till sist hittade ett par som var strl 39 men dom passade helt bra på mina fötter så vi hade ju tur! (:
Vi såg på filmen Die Hard före vi for ut på en länk, ca 2 timmars lång film,helt bra film för dem som gillar då folk blir mördare m.m. Det var ganska mycket bra repliker i den så man fick ju skratta en massa gånger trots att det var en sån film! Lägger till trailern på ett annat inlägg så blir det inte så stökigt här i bloggen/inlägget.
Helt bra söndag har det varit. Hur har eran söndag sett ut? :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!