Hemkommen från sjukhuset!

Nu är jag hemkommen från sjukhuset. Måste berätta er, gastroskopi var en av det hemskaste sakerna jag varit med om! Det var så hemskt.. gjorde jätteont i halsen men kände inte alls nåt i magen. Fick någon slags lugnande via munnen som man skulle svälja... hjälpte inte nåt. Jag fick sån grym panikångest och min puls slog upp tll 120slag/minut.
 Rapade ganska många gånger men det är ju normalt. Nästa gång den utförs, om den görs det nångång i framtiden så då blir det med nersövning. Man måste uppleva det för att veta känslan.
Nu skall jag äta pizza och kiwichokladbakelser!

Sånhär fingerpulsmätare hade jag på fingret,har aldrig sett en sån förr förrn idag;

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-04 @ 16:24:11
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Sv. Tack för att du rätta stavfelet. Som jag skrivit tidigare så kan jag inte skriva på finska, men jag kan prata och läsa. Och det var en ren gissning på hur man stavar drycken.



Kram Mia

2011-05-04 @ 18:24:47
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!