Good morning sunshine!

Vaknade självmant 11:00 (finsk tid,alltså kl 10:00 svensk tid) och var klarvaken/pigg men kände mig lite dåsig så försökte somna om men ca trettio minuter senare steg jag upp till sist,fick aldrig någon sömn. Säkert för att jag var så pigg!
Idag händer inget speciellt igen, som vanligt förutom att jag skall igen fara till posten och skicka iväg lite avgångsbetyg till olika skolor så att man hoppeligen kommer in i nån skola :D
Om det intresserar er vart jag har sökt, så klicka HÄR (länk)!
Skall också ringa till ett loppis och fråga om arbetspraktik över sommaren, dom tar villigt emot "nya" jobbare/praktikanter och då får jag ca 500€/månaden (ca 5000kr). Och saken gör det bättre att jag känner dem som har loppiset och är stamkund i loppiset så jag brukar ju få rabatt när ja handlar saker där :D
Just nu ligger jag på minus strecket gällande ekonomin, så vi får hoppas att det säljs bra på loppisbordet jag har i stan. Skall imorgon eller på torsdagen gå och kolla hur det har gått för mig :)

Nu blir det frukost och spela lite på The Sims 3, ha en fin dag allesammans!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!