Fullspäckad helg.

Som ni säkert märkt har jag inte bloggat så mycket under helgen, åtminståne nåt smått + tidsinställda inlägg men det är för att jag haft fullspäckad helg. Var nog längesen jag hade såhär fullspäckat!

I fredags så var jag HELA dagen med Kesia, igår till stan och handla mat&vara med en familj, man kan kalla det min "extra familj"/stödfamilj :) Och på lördags kväll på konferensmöte, likaså idag bara att idag var det på eftermiddagen.
Idag vaknade jag 12 tiden och hann bara tvätta håret,fixa mig och äta brunch och sedan kom skjutsen så for vi iväg på konferensen. Helt ok helg trots att det är tunga tider för mig.. är en sån period just nu. Och ännutill när man fått reda på att man har keliaki = glutenintolerans så är det ganska jobbigt då jag är sånt matvrak och nu får jag knappt äta nåt längre som jag är van med/tycker om att äta. Visst man vänjer sig men det är inte samma sak! Det är så begränsat nu med vad man stoppar i sig.. nå jag skall överleva!
Danni fråga just om vi ska fa ut och fota paraplybilder (regnar massvis) så nu skall jag gå ut och fota med henne, ha en bra fortsättning på dagen/kvällen! :)

Danni&Jag :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!