Nervärderingar..

Den anonyma som skrev fult åt mig. Sa åt mig att jag är tjock&skall gå ner i vikt. Kan du kanske göra själv?;) Du är så feg som int vågar säga vem du är, DESSUTOM SER JAG DIN IP-ADRESS så du är INTE anonym Skulle du våga erkänna vad du heter är ett stort + poäng för dig men det vill du väl inte ha! . För dig och er andra, jag är ca 171cm lång och väger 63kg och BMI indexet är då 21,5 och det betyder en sak, JAG ÄR NORMALVIKTIG. Min mage är uppsvullen för tillfälligt pga förstoppning och jag är INTE tjock.!
Dessutom har jag varit underviktig men nu är normalviktig och det är bra :)

Och så  finns det tusentals människor som är överviktiga och underviktiga (såklart normalviktiga med), ingen är ensam om det. Jag ser inget fel på att vara underviktig,normalviktig eller överviktigt, det är bara sånt som är normalt i dagens läge och vi kan inte börja klanka ner på andra för det, för hur skulle det kännas för JUST dig om personer skulle komma och säga till dig "fy fan va du e tjock", inte skulle ni väl gilla det? Int skulle någon gilla det men tänk för vad ni säger då till andra om det gäller sånt eller nåt liknande. Finns faktiskt dem som kämpar med sin vikt. INGEN här på jorden förtjänar nåt skit men tyvärr finns det massvis av det.
När jag var yngre tog jag åt mig ganska mycket men inte längre, det som inte hörs hemma hos mig far förbi mig och tänker "det här hörs int hos mig" och "kastar" bort det :)
Tyvärr får vi höra en massa skit i bloggvärlden och genom internet och också IRL. Thats it.

Nu tog mina ord slut för denna sak, skulle kunnas göra en stor debatt över dehär överallt men jo. Det var det jag skulle säga..
PEACE!

Kommentarer
Postat av: jennifer

jätteviktigt att ta upp sånt här!

och INGEN är egentligen anonym på internet!

namnet anonym betyder inte anonym.



bilden med texten är väldigt klok annars. jättebra budskap!



annars - jag lånade den där lev enklare boken från bibban :D

2011-05-13 @ 22:18:13
URL: http://jennifers.ratata.fi
Postat av: jennifer

OCH vilken hyperfjantig kommentar som "anonym" skrivit. det är så sorgligt att det finns människor som måste klanka ner på andra för att själva må bra. det existerar knappast dåligt samvete hos vissa. jag blir så förbannad.

2011-05-13 @ 22:20:37
URL: http://jennifers.ratata.fi
Postat av: kladdi

asså seriöst du är inte tjock du har normal vikt jo ? :O den anonymen är bara avis på dig ;)



sv: ja jätte gärna får du hjälpa mig ;D



Krammm<3

2011-05-13 @ 22:52:30
URL: http://kladdi.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!