An ordinary day

Idag var det en ny dag igen då! (:
Vaknade ca kl 11 då mamma kom in i rummet och sa "vakna!" xD Steg upp, åt morgonmål och kollade på Ripleys Believe it or not och sen gick jag ut och gå med mammas hund Elvis och vi var ut på en 1 timmes promenad.
Elvis ville inte komma in när vi var hemma så satt fast honom i ett utekoppel och så var han bara där och låg och väntade på tills mamma skulle komma hem från fysion.
Åt mat, kyckling&nudlar blev det igen,alltså gårdagens mat. Till efterätt bärkvark, jättegott! Sen har jag bara sett på tv med mamma. Vi såg för det mesta på ett program där dom räddade djur i nöd osv intressant program.

Det var min dag i storsett det, idag skall jag träna magmuskler och äta bra så jag inte svälter imorgon för jag får inte äta nåt efter 00:00 inatt för klockan 10:30 skall jag vara på sjukhuset för gastroskopiundersökning och då måst man ju såklart vara oäten.

Ni får ha de så bra så hörs vi, nu skall jag å träna magmusklerna :D

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!