Slut på jobbet!

Nu var det slut på min arbetsprakik då... jag har i  en vecka hamnat VARENDA dag gå efter frukost och lunch till min kollega och de hörs int till mina arbetsuppgifter. Visst sku jag nångång ibland kunna fa efter men inte varenda jädrans dag. NEJ TACK. Hon kan ju likabra stiga upp tidigare och fixa frukost åt sig själv eller fa å köpa frukost till sig före hon börjar jobbet. Svårare en så är det inte!

Allt från början;
idag morse gick jag till jobbet som vanligt..tog av mig jackan och så sa min kollega "Du får fa efter moronmål ti mig igen" ... jag har hamnat VARENDA JÄVLA DAG sen första dagen då jag började jobba där fara efter moronmål åt henne och de hörs int till mina arbetsuppgifter... liksom int händer de på andras jobb att en blir slav och går efter moronmål varenda jädrans dag.

Jag sa åt henne att det kan int fortsätta såhär. Att jag e int här för att vara hennes slav. Jag kan hämta ibland men int nu VARJEA DAG. Hennes eget fel om hon int ätit/köpt moronmål åt sig före jobbet... Int mitt problem ju.
Om hon vill ha moronmål kan hon väl stiga upp tidigare så hon hinner äta före jobbet eller fara själv och köpa moronmål före hon far ti jobbet..svårare än så är det inte! Hon sa åt mig att jag int ska börja komma å diktera arbetsuppgifter och så fråga hon va jag ansåg som mina arbetsuppgiftar å då sa ja ärligt "passfoton, framkalla foton, fotoredigering, kundbetjäning" ... int hörs det ti mina arbetsuppgifter att ja ska börja betjäna min kollega... int gör man ju de i andra jobb heller att börja gå efter åt en mat och moronmål, sånt sköter man ju själv! Liksom likaså som du och jag hamnar skaffa moronmål åt oss och lunch å såntdär så likabra borde hon å hamna göra det....

Hon sa till mig sen "Du kan likabra sticka härifrån" och sa att jag e löjli och sa herregud flera gånger efter varann.... sen sa hon att de va bra att vi it ännu hadd hunnu skriva på arbetspraktikspapprena (vi sku skriva i denna vecka) och så gav hon dom ti mig å skrek ti mig och sa stick härifrån , försvinn...och sa fula saker om mig ti mig.... hon antog som att ja to dedä att hämta moronmål å lunch som jobbit och så sa hon " de e jobbiga uppgifter i varje jobb"... jag sa rakt ut åt henne klart de kan va men int har andra som uppgift att börja gå efter mat åt sin kollega.... -.- hon ble skitförbannad på mig å all världens..

Jag sa åt henne att hon själv e löjli just före ja fo iväg.... sista orde va tack å adjö av mig och ja for gråtandes därifrån.... for genast å träffa på min vän  Jennifer (gick gråtandes dit) och så fick ja tröstkram av min underbara vänå hon fråga va som hänt å då förklara ja allt och så fick ja gråta ut över hennes axel vilket kändes skönt <3


Kan finnas nåt slang där men där var nog allt i stortsett...

Hoppas ni hade en bättre dag än mig!


Kommentarer
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

Gud vilken sjuk människa hon måste vara! ;S Tycker du kan gå dit och visa henne fingret. Skulle du praktisera där eller något eller?



SVAR: Tack för ditt tips! :) Nu ska jag lyssna, lyssna & lyssna, haha! :)



kram!

2011-03-30 @ 17:46:55
URL: http://caydens.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!