Nu kör vi med min bloggs första bloppis!


Prickig munkjacka från Only strl 36 
pris: 30 kr/ 3€





Rutig tunika från Kappahl (några gånger använd) strlk 36
 pris: 40kr /4€







Tröja - Link  storlek: 36    
pris: 30kr /3€





Munkjacka från H&M storlek 36  
pris: 30 kr /3€




 
T-shirt från Only storlek 36  pris: 30kr /3€




 
T-shirt - Link storlek 36  pris:30kr/3€




Caprijeans (lite glittrar) storlek 36 - 50 kr /5€






Svarta byxor som går både att ha som vardags och fest! Skönt material (: storlek 36
pris: 50 kr/5€



Det blev bara kläder denna gång men imorgon skall jag gå igenom alla skor och böcker som jag skall sälja så håll utkik för det med!
Hoppas ni hittar nåt ni gillar! (: Kontakta ; [email protected]

Kommentarer
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg!

Gå in och anmäl dig! :D lycka till! :D

2011-03-31 @ 23:52:58
URL: http://annsoh.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!