Nattuggla

Har varit nattuggla.. var vaken uppe hela natten. Varför? ja, det är en bra fråga! Har sovit helt jättemycket förra veckan, lite väl för mycket så därför jag  var så pigg och plötlsigt var klockan så mycket trots att jag pratade på msn med en kompis hela natten. Vi spelade spel, skrattade (hade webcammarna på) och hade det skoj överlag. Man hade så bra underhållande att tiden glömdes helt bort! och vips så var det ljust och klockan var 7 på morgonen. Kände mig så pigg och beslöt mig för att jag inte går och lägger mig för då skulle jag väl ändå sova bort hela dagen, åtminståne halva dagen eller slösa bort den tiden med att ligga och vara trött i sängen.  Men skall nog ta några timmars powernap senare!
Jag är medveten om att detta inte är hälsosamt men jag gör det nästan aldrig,bara nu och då och nu råkade sig hända men ibland måst man unna sig nåt i livet;) Nu duscha och sen kommer det upp bilder från igår upp till bloggen och gårdagens&dagens outfit!



Jag på bilden! Japp, jag har också varit blond en gång i tiderna. Taget från sommaren 2009! (:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!