Hemma igen efter en underbar helg!

Kära bloggläsare, nu är jag tillbaka igen till den vanliga vardagen!
Som sagt så har jag varit borta hela helgen på en messa som försäljare och det gick helt okej. Vi sålde dockhusmöbler som min pappa snickrar helt själv för hand! Med en massa krumelrurer och grejer, vilket betyder småpetigt. Alla möbler är gjorda av björk och idén kommer från antikmöbler ( som vi har också själv hemma och äldre människor känner igen i sina mor&farföräldrars hem)i vår storlek som han gör till miniatyrer!

Tjänade 100 € (1000kr)  för att vara försäljare i 2 dagar och hade frivillig paus :D Åt Subway mat i 2 dagar i rad, mums! (:

Nu skall det börjas blogga aktivt igen :D Har ni förslag vad jag skulle kunna blogga om, har ni några önskemål/saknader som ni skulle vilja se/läsa i min blogg så säg/kommentera det till mig! Uppskattar det verkligen!

Hoppas ni har haft det bra. Kram :)

Kyckling teryaky!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!