Frågorna&svaren från frågestunden!

Gillar du att baka? Vad bakar du helst?
Ja, jag ÄLSKAR att baka! Ojj, vad svår fråga, om jag är riktigt sugen på nåt så då bakar jag helst något lätt som kladdkaka eller muffins! Annars så gillar jag att alltid pröva på nåt nytt :)

vad är ditt bästa ögonblick/händelse i ditt liv?
Min bästa händelse i mitt liv var nog sommaren år 2007 då jag träffade min brevvän för andra gången och vi for till nöjesparken Powerpark och hade sjukt kul där!

vad är ditt drömyrke?
Det är nog yrkesfotograf eller familjedagvårdare , kanske jag blir båda två också! vem vet, det återkommer att ses :)

Vad fick dig att börja blogga?
jag läste andras bloggar&några av mina kompisar hade bloggat en tid och jag tyckt det verkade intressant&kul så tänkte att jag också skulle kunna börja och ta del av mitt vardagsliv&fotograferingen.

Hur länge har du bloggat?
Sen våren 2007..har haft innan andra bloggar också men då bloggade jag nästan aldrig men nu har det hållits sig aktivt och kommer vara i fortsättningen också!

Favoritbloggar?
Har inga direkt favvobloggar, men följer för det mesta mina kompisarsbloggar, fotobloggar och modebloggar och många andra! Här e några  ex:  http://tinkerbella.blogg.se , http://micah.myshowroom.se/, http://www.linafoto.blogg.se ,

Vad är du mest nöjd med dig själv?
Mina ögon&munnen.

Vad är du minst nöjd med dig själv?
Tänderna

Hur tycker du att du förändrats det senaste året?
Har faktiskt int förändrats så myckeet, bara på utseende och har hittat min egen stil.

vad tror du att du gör om 1 år?
Antingen studerar eller jobbar.

Hur ser dina framtidsplaner ut?
Har inga framtidsplaner som är så nära. Tar en dag i sänder. Men i framtiden kommer jag nog att komma resa mycket!

har du FramtidsDrömmar? hudanna?
Ja. Resa till ett varmt land i mitt liv. T.om flere. Har aldrig varit till södern så det ser jag framemot! Hitta den rätta. Bilda en familj.

Om du skulle få ändra på en sak i ditt liv vad skulle det vara ? Varför?
Oj, det finns nog mycket som jag ångrar men kan nämna en sak som jag ångrar och det är faktiskt skoltiden på högstadiet. Ångrar att jag inte koncentrerade mig så mycket på skolan&proven att därför gick dem som dem gick.
Men det var svårt att koncentrera sig pga att det var svåra tider just då. Skulle jag ens lite har försökt presetera mer så skulle det kanske gått bättre. Det som har varit har varit och det kan man inte göra något åt längre.




Tack alla för frågorna! :D Nu vet ni lite mer om mig :) Kram <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!