Frågestunden ändrad!

Ändrad tidpunkt på frågestunden, jag svarar på ALLA frågor redan den 8 mars pga att ni int ska behöva vänta på svaren så länge så ni får passa på nu när ni har chansen. Nåt mer ni vill veta om mig, eller ja, vad som helst. Ni feågar - jag svarar.

Idag har jag kollat på tv och läst andras bloggar. Efter det gick jag på en kvällspromenad med vår hund Citzt, min bror Basti. Vi gick till butiken och köpte helggodis och så köpte jag också nyaste Demi tidningen som är på finska. Rättare sagt, brorsan betalade den till mig, så snäll brorsa man har! :D
Nu sitter jag och äter candyking och funderar på hur man får mer läsare till sin blogg, någom som har förslag/vet knepen?  Tacksam för svar.


Kommentarer
Postat av: Dilan D

mums goodiiis :D

2011-03-06 @ 12:28:14
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!