Dag 16 - Mina drömmar



Mina drömmar är att jag i framtiden skulle jobba på sidan om som yrkesfotograf , annars som barnskötare på dagis eller familjedagvårdare, älskar att jobba med barn fast det kan vara tungt! :)

Jag har aldrig rest till något annat land än Sverige&Estland så jag drömmer om att åka till något fint eller/och varmt land som t.ex London, Thailand... och finns massa mer men den listan är oändlig! Och så har jag ju självklart varit i nästan alla städer/byer som man kan i Finland, vi har rest runt om i hela Finland sen dess jag föddes så det börjar nog vara dags att se "utlandet"! ;) Men denna dröm är en självklarhet att den skall uppfyllas!

Drömmer om en egen familj men den kommer när det är dags för det!

Det var nu lite om mina drömmar som ni får ta del av :D


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!