Dag 15 - Mina djur

Hos pappa har vi 4 katter& en hund. Katternas namn är Fabbe, Pimu&Mini (syskon) och Luigi. Mini är mamma till Luigi. Hunden är av rasen papillon och heter Citzy.

I mammas hus har vi 1 hund och en vattensköldpadda. Hunden är en dandie dinmont terrier vid namn Elvis och sköldpaddan heter Doris.
Tyvärr har jag ingen bild på sköldpaddan men alla vet ju hur än ser ut hoppas jag ;)
Jag laddar upp bilderna i miniatyr pga att det är så många för att det inte skall se så stökigt ut i inlägget,klicka för större bild! :)



Kommentarer
Postat av: Cami

awws fina bilder!:D

2011-03-21 @ 19:23:21
URL: http://reminiscences.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!