Dag 12 - 10 saker som du KANSKE inte visste om mig

1. Jag har varit till nästan alla städer/platser i Finland där man kan campa med husvagn eller på stuga.
2. Jag har BARA varit utomlands till Sverige&Estland
3. Jag har inga speciella favoritskådisar eller favoritartister vilket är lite skumt.
4. Sen jag föddes har vi haft husdjur.
5. Vi har haft 2 redheadagamas (ödlor).
6. Jag blir hyperaktiv och skrattar åt allt&inget mot kvällen/natten
7. Jag älskar när låten man lyssnar på stämmer helt in i ens liv!
8. Jag gillar när någon leker/rör mitt hår.
9. Om jag ser någon gråta så börjar jag själv och gråta
10. Har varit nära att drunkna då när jag var 6 år.

Här va då lite om mig som ni kanske inte visste om, nu vet ni mer om mig! :)
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!