Dag 11 - Det värsta som jag varit med om år 2010

Det värsta jag varit med om år 2010 är nog det då jag var ca 7 månader jag var inskriven på sjukhuset! Usch så hemskt det var då vårdarna behandla mig dåligt. Åldersdiskriminering, hot m.m . En gång när jag hade fått allergisk eksem plötsligt (måste ha varit nåt i maten som jag tydligen inte tålde) begärde jag kortisonsalva men vetni, det som jag fick var bassalva! Och jag som har en hel del allergier så vet ju att det int hjälper åt mig iallafall,jag MÅSTE ha kortisonsalva,tabletter eller spruta men nej, det enda man får höra är att vårdaren säger" Ta bassalva, int behöv du tänka på den saken destumer. Som att det skulle lugna ner mig. Att få allergieksem är inget att leka med.

Vårdarna hjälpte inte mig alls med nånting, dom fick mig bara att må sämre medan deras uppgift var att få mig må bättre! Det var nog det värsta jag varit med om.

Tur så blev jag utskriven sist och slutligen så behöver jag int gå dit längre! (:
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!