8.3&9.3.2011

Igår steg jag upp kl 7 på morgonen, klädde på mig&sminkade mig och for till busshållplatsen och väntade på bussen och den kom efter några minuter så det blev inte så lång väntan. skönt!
Väl framme i stan gick genast till hälsocentralen för att kolla upp min häl då det tar så sjukt då jag går på den och där visade sig att det är ett 1-2 cm tjockt lager med torkat skinn som torkat fast i nya huden och det hade innan rivits upp så att det blivit sår under så nu innerbär det mycket Helosan! Det är en salva som återfuktar hudan och är jättebra för sprucken hud.
Kollade också upp gällande mina tarmar då det konstant förväxlas mellan hård&lös mage och ibland är den helt normal. Antingen är det irriterad tjocktarm eller chrons sjukdom. Både och finns i vår släkt så det är sannolikt att jag har det. Fick en ny tid till läkaren på fredagen så då hoppas jag att det går fram till vidare undersökningar då jag haft detta problem i en längre tid.

Efter läkarbesöket gick jag till bokhandeln och köpte boken "Lev enklare" av Giséla Linde och sen for jag till Studio Vidar och träffade på min vän Jennifer som är där på praktik! Vi pratade en massa och så var jag som stöd på jobbet då jag hade lov av butikschefen :)

Jättebra dag!

Idag har jag inte gjort nåt märkvärdigt, bara varit hemma och chillat&kollat på tv.
Nu är det läggdags så gonatt alla! Sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: jennifer

hehe så kul du nämnt mig också ^^

2011-03-13 @ 01:02:44
URL: http://jiggys.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!