Tidsinställt!

Just nu när ni läser detta ligger jag på stranden, såkallade littoissjön/littoisträsket och har det bra med mina kompisar i Åbo! (:  +30 grader i skuggan och vi ligger och steker i solen! Härligt :) 

Har bakat med Mirjam innan vi kom hit och varit till salutorget och handlat lite glutenfri snacks så att det finns ätbart för mig också. På tal om det så har jag börjat vänja mig med glutenfri mat fast nog är det synd när man inte får äta normalt längre som jag fick förr men keliakin är en livslång sjukdom som jag skall leva med hela livet så det är bara att acceptera det. Det är en vanesak :) 
Nu skall jag försöka få mina kompisar att fastna på bild! ;)

Hoppas ni får en bra dag där ni befinner er! ^^

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!