Tidig väckning

bild från we♥it
Ups,jag vaknade av att min katt Pimu kom på min säng så skrek i öra att hon ville ut. Först ignorera jag henne men sen börja hon alltmer skrika högre och högre så jag steg upp och tog kryckorna och hoppade till dörren så hon fick fara ut. Och utan att jag visste vad klockan var satte jag en macka i mikron för 40 sekunder (godast när dom e smått varma och lite mjuka) och åt upp den genast.
Sen kom jag tillbaka till mitt rum och kollade på klockan BARA 8:30 och då hade jag varit en stund helt pigg redan. Så olikt mig! Kanske för att jag e van och stiga på söndagar mellan 8:30 - 9 men nu om somrarna behöver jag ej.
Men nu orkar jag int gå och lägga mig tillbaka då jag är pigg så skall se på en eller några filmer och sen se om jag blir lite trött så kan jag gå och lägga mig igen. Som ni kanske föstår så MÅSTE jag vara trött för att kunna sova, det går bara inte annars. 
ALLTSÅ = Jag kan liksom int som andra " nu måste jag sova för att klockan är mycket" utan jag går och sova sen när jag är trött efter kl 22.
Här är det mulet och kallt väder så blir bara "innemys" idag. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: EMMAS

jaha najs :D

2011-06-19 @ 09:37:18
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!